Alla inlägg under februari 2012

Moi

Av Charlotte - 20 februari 2012 20:23

Hej!  Kommer inte att blogga nu på en vecka för att jag,pappa och min faster ska till Gran Canaria! Har alldrig förut varit på ett plan så är lite nervös   

Av Charlotte - 19 februari 2012 20:51

Moi! Idag så vaknade jag av att mamma kom in i rummet. Sen åkte jag till stallet och putsade Böuvis sår och så la jag täcke på henne och fölade ut henne.Matade också fåren och gav dem vatten. Sen så var jag inne i ca 3 timmar och så kom en kompis hit. Först var vi på datorn och sen åkte vi till stallet där rycktade vi Böuvi och mockade boxen och sen la jag in henne. Sen så gick vi in och så har jag ju hittat en ponnysom jag kanske ska hyra över sommaren så jag ringde ägaren men hon svarade inte    Ringde ju många gånger    Sen så skickade jag ett e-mail åt henne så hoppas hon svarar snart    Men tittade ju också på ponnyakuten idag    Men nu ska jag och titta på tv! Ja just det... om 2 dagar ska vi till Gran Canaria    

Av Charlotte - 18 februari 2012 18:28

Hej igen! Bloggade tyvärr inte igår men igår så hade vi skiddag vid skolan så vi fick redan sluta klockan halv 11   

Jag åkte hem med en kompis som heter Johanna. Sen så efter ca. 2 timmar kom Johanna hit och ja, jag skulle ju också sköta min fatsers hundar(2 hundar) så vi matade dem och gick ut och gå med dem ganska många gånger  

Sen så när hon åkte hem så åkte jag in och sova klockan var ca halv 11 och så ramlade 1 av hundarna i golvet mitt i natten och så var det annars också en lång,lång natt. Skulle stiga upp klockan halv 8 och så matade jag hundarna och gick ut och gå med dem. Sen kom en kompis hit halv 9 för vi skulle till stan. Köpte inte så mycket. När vi kom hem så började jag sminka mig    Sen så har min häst skada sig så hon har ett sår som ska pyttsas morgon och kväll!  Men har då bara varit nästan i stallet idag så byee!

Av Charlotte - 16 februari 2012 17:35

Moi! Idag har jag igen varit till skolan och till tandläkaren. Första timmen i skolan hade vi engelska,slöjd(men jag var vid tandläkaren)och så ännu slöjd,sen åt vi,sen matte,Finska och gymnastik men jag var inte med på gymnastiken för jag är förskyld. När jag kom hem så åt jag och var med gerbilerna. Sen åkte jag till stallet    Jag var först lite i terräng och sedan red jag lite runt stallet. Red lite barbacka också   sen så har jag inte gjort mycket bara varit på datorn och titta lite hästsidor   kraam <3

Av Charlotte - 15 februari 2012 17:50

Hej igen!


 

Alltså nu så idag har jag inte varit i skolan för att jag har varit så förskyld men det var nog endå värre igår! Idag vaknade jag ungefär halv 12 och så tittade jag lite på tv och bläddrade i en hästbok. Sen kom min faster hit så då skulle jag sköta hennes 3 hundar    Så har man ju bara tittat på tv och så spelade jag just lite wii! Men åkte inte till stallet idag när jag endå var så här förskyld    Imr ska jag då till skolan. Skulle också ha tandläkar tid men kan inte för jag är endå ganska förskyld så ja... Men sees imr!! Kraam



  Jaag =))

Av Charlotte - 15 februari 2012 11:41

Hej! Nu ska jag ladda upp lite bilder!



  Böuvi <333


  Böuvi <33


  Böuvi <33


  Mina gerbiler <33


  Min gerbil!!!


  Min häst Lorina pay <333333

Av Charlotte - 14 februari 2012 18:19

Hejsan!


Alltså idag har jag varit i skola och alla sa att jag var sjuk fast jag inte var det!Första lektionen hade vi Historia,Teckning(fast vi skulle egentligen ha musik)Matte sen åt vi sen hade vi "modde",Finska,och "Modde" När jag kom hem så drack jag te och så har jag ju inte heller varit till stallet idag!    Mamma fick ta hand om stallet idag. Ska kanske inte imr till skolan när jag är så här snuvig och vatten rinner från ögonen men kanske kan jag imr ta en liten sväng till stallet   Har som bara latat mig i soffan och tittat på tv   

Av Charlotte - 13 februari 2012 18:39

Hejsan!

Alltså idag så har jag då varit till skolan vår lärare var sjuk så då hade vi en annan lärare. Första timmen hade vi religion och andra timmen hade vi matte och så tredje timmen hade vi teckning och sen åt vi ju mat efter maten så hade vi "Modde" (som en av lärarna säger)   och så två sista timmarna hade vi gymnastik. Efter att jag kommit hem så drack jag saft och så läste jag en bok som jag lånade från biblioteket. När jag hade tittat på några bilder så åkte jag till stallet och red. Först red jag lite i terräng och sedan red jag barbacka och sedan så hade jag lite övningar åt mig själv! Sedan sadlade jag av och tog ut Shaun. Han var bara glad och skuttade    Efter det så gick jag in och ringde till min kompis att hon kan komma hit först så åkte vi ut och åkte pulka och sedan in igen och så åt vi lite och spelade wii. Efter det så lekte vi att man skulle gömma katten. Efter det hade vi kuragömma. Sen ut igen och åka pulka Sen så skulle hon hem  och nu sitter jag här och tittar på tv så sees!!

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<<
Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards