Alla inlägg under mars 2012

Av Charlotte - 31 mars 2012 15:36

 Hej! Idag så vaknade jag klockan 09:17 och så skulle jag,mamma och en barn som heter Elea och handla.Sen när vi kom hem så var jag på datorn och sen gick jag ut till stallet   Efter det så fick jag köra fyrhjuling och sedan i sommar ska jag få köra moppe    När jag körde fyrhjuling så körde jag på skara för det håller nu! Sen igen till stallet och rida och så...  Ska vell göra lite annat ikväll då   



Så här rullar Lorina säääj   



           

Av Charlotte - 30 mars 2012 14:23

Hejsan! Jag tänkte ladda upp bilder nu....   



  Böuvi





                       





Av Charlotte - 28 mars 2012 19:02

Tänkte ha frågestund nu så ni får fråga precis vad som helst   

Av Charlotte - 28 mars 2012 18:53

Hejsan! Glömde skriva igår men var ju och rida lite barbakca och så var jag med lammen   Idag så vaknade jag klockan 7  och gick till stallet där matade jag fåren och gav vatten och sen till sist lade jag ut hästen! Sista timmen i skolan var HEMSK vi pratade om hur man skaffar barn...... När jag kom hem hade visst mamma och pappa köpt ny bil   och så red jag lite barbacka och var mycket med lammen och så men Hejdå ska till stallet och lägga in hästen 

Tyvärr så på denna dator finns det inga bilder på lammen men imr elr idag ska jag ladda up bilder på dem   

Av Charlotte - 26 mars 2012 13:43

Inatt hämde det!!   Shirley fick små söta lamm!!!! Det är 1 vit och 2 svartvita! Men ska göra något annat nu så byee :))) 

Av Charlotte - 25 mars 2012 21:11

Hej! SKriver igen idag när man har inget att göra    Har nyss städat lite och nu har man då igen på musik...

Men i mitt första inlägg på den här bloggen skrev jag ju att Shirley skulle få små lamm om några veckor men det dröjde ju endå ett litet tag... Så nu kommer hon att få snart mina föräldrar tror hon kommer få inatt det tror jag också lite för hon har inte ätit på snart 2 dygn... Så... Men ska nu göra lite annat,logga in på Kamrat...




  En kattunge jag hittade i stallet i somras   



  Böuvi...

Av Charlotte - 25 mars 2012 14:52

Hejsan! Idag så vaknade jag 12:15 och så var jag på datorn och spelade sims 3 djurliv. Åkte sedan till stallet och där var jag en liten stund men fåret som ska lamma snart så hon äter inte nu mera så det börjar vara nära...                       Men tror hon lammar denna vecka det får man åtminstone hoppas    Men kompis här nu så ska vell göra något nu här kommer lite bilder som inte får kopieras!



Av Charlotte - 22 mars 2012 17:17

Hejsan! Idag i skolan så var helt okej... När jag kom  hem åt jag och så hade jag ridlektion    Hon som red hette Alexandra! Hon galopperade för första gången. Hade också Hästklubben idag    Men har ju också spelat ett hästspel och så har inga skolläxor till imr när hela vår skolan ska till slalombacken och sen veckoslut      Nu hör man på musik så hejdå   



Här kommer lite foton som jag fotade för några veckor sedan   


               

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Mars 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards